Twój koszyk jest pusty

Nasza historia

Za marką Suggestion stoją dwie radosne dziewczyny
z pasją tworzenia

Nasza firma wyrosła przede wszystkim z troski o przyszłość Ziemi i z przekonania, że tym, co powinno wyznaczać kierunek współczesnej mody, jest świadomość człowieka, jak dużym zagrożeniem staje się produkcja ubrań i innych rzeczy codziennego użytku na masową skalę. Drugim ważnym ogniwem spajającym ideę firmy i stojących za nią ludzi jest projektowanie. Naszym priorytetem jest własna, niepowtarzalna myśl twórcza, wyrażanie indywidualnego podejścia do świata i jego przemian społeczno – obyczajowych. Nasze zainteresowania modą związane są również z pojęciem vintage czyli odszukiwaniem rzeczy z minionych lat czy epok.

sterta swetrów na ręce na białym tle
suggestion sklep z ciuchami z secondhandu

Koncepcja firmy opiera się na fundamentalnej zasadzie indywidualizmu

Dana rzecz, pochodząca z odzysku, która znajduje się w naszym sklepie, jest wyjątkowa
i niepowtarzalna. Także projekty naszych stylistów i projektantów odzieży są unikatowe i jedyne
w swoim rodzaju.

Nieschematyczność i wolność twórcza, które cechują markę SuggEstioN, wpisują się
w antykonsumpcjonizm. Dla nas mniej istotna od nazwy firmy pierwotnej danej rzeczy, jest jej jakość, stąd idea opatrywania naszych ubrań najczęściej znakiem no name. Nasz szacunek
i miłość do konfekcji, którą przetwarzamy i na nowo interpretujemy bądź szyjemy, wyrażają się
w przekonaniu, że przygoda z modą jest przede wszystkim dobrą zabawą, a związana z poczuciem wolności twórczej i kreacyjnej, może inspirować do poszukiwań własnego stylu. Bawmy się więc
i burzmy utarte schematy. Pokonujmy granice
i dokonujmy świadomych wyborów. Chrońmy naturę.

Nasz warsztat

Zobacz miejsce, w którym tworzymy

Serce marki Suggestion

Sercem marki jest miłość do mody. Nasze zainteresowania ogniskują się przede wszystkim wokół mody ulicy, czyli takiej, w której człowiek ma możliwość rozwijać swoją indywidualność i kształtować niepowtarzalny styl bez poczucia presji otoczenia czy wpisywania się na siłę w ustalane z góry trendy.

„Wkładam i czuję się dobrze”, to dewiza, która wpisuje się w obraz firmy, propagującej poczucie niezależności i swobody twórczej. Pragniemy zachęcić naszych klientów do podążania drogą indywidualizacji, fajnie jest spróbować odkryć w sobie żyłkę łowcy lub szperacza, zwłaszcza wtedy, gdy w grę wchodzi zdobycie unikatowego produktu.
Stworzyliśmy markę, po to, by zachęcać do poszukiwań rzeczy oryginalnych, różnych od masowych produktów, narzucanych przez producentów, najczęściej z pominięciem zasad sprawiedliwego handlu czy troski o środowisko.

Chcemy, by nasi klienci przede wszystkim bawili się modą, budowali swój własny, oryginalny styl i byli szczęśliwi.

biała maszyna do szycia
Tak wygląda nasza pracownia
maszyna do szycia
Personalizujemy nasze produkty
materiały do szycia z nićmi i nożyczkami
Używamy najwyższej jakości materiałów

WARTOŚCI MARKI SUGGESTION

Ochrona środowiska

czarna ikonka ochrona środowiska

Jedną z wartości uznawanych przez markę Saggestion jest troska
o środowisko.

więcej

Założycielom przyświeca idea zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności za nasze wybory. Marka daje przykład, że można żyć w poczuciu wygody i komfortu, jednocześnie dbając o naturę i jej zasoby.

Zero waste

czarna ikonka zero waste

Jako firma modowa chcemy przyczyniać się do zmiany nastawienia do produkcji odzieży.

więcej

Pragniemy pokazać, że korzystanie z zasobów odzieżowych, będących już w obiegu, jest nie tylko wartościową ideą, ale także ciekawym doświadczeniem i fascynującą przygodą. Przetwarzanie rzeczy, dawanie im nowego życia to przykłady rozwiązań, które muszą być stosowane współcześnie, by chronić środowisko.

Świadome zakupy

czarna ikonka świadome ekologiczne zakupy

Zdajemy sobie sprawę, że potrzebne są zmiany w świadomości ludzi, aby natura mogła przetrwać . . .

więcej

i my dzięki niej. Drobne kroki, takie jak rezygnacja z plastyku, wybór produktów lokalnych, segregacja śmieci czy domowa gospodarka oszczędnościowa mogą stać się początkiem dobrych nawyków wspomagających środowisko, zapobiegających jego zanieczyszczeniu.

Upcykling

czarna ikonka torba ekologiczna upcykling

Upcykling i recykling wpisują się w założenia naszej firmy, chociaż jesteśmy świadomi . . .

więcej

że nie każda rzecz przez nas zdobyta potrzebuje ingerencji. Często się zdarza, że dana rzecz jest piękna sama w sobie i nie trzeba jej przerabiać, ale znajdujemy też rzeczy , które poddajemy obróbce, by były zgodne z trendami lub jedyne w swoim rodzaju